לוגו עם כיתוב Google Plus Facebook Pinterest twitter instagram whatsapp mail

חברת Overleap והמציאות החדשה

חברת Overleap והמציאות החדשה


חברת Overleap מקבלת את פניה של המציאות החדשה

למגפת ה- COVID-19 הייתה השפעה פרדוקסאלית על מערכת היחסים שלנו עם מגע.
החרדה מפני סיכוני ההיגיינה של נגיעה באנשים ומשטחים מעולם לא הייתה גבוהה יותר. הטכנולוגיה ללא מגע צוברת מהירות, אך לחוויה ולתחושה הפיזית אין תחליף. קמעונאים מבינים כי הדרך בה אנו מרגישית את הבד של הבגד, או מרימים כלי בכדי להרגיש את המשקל, אינה ניתנת להחלפה בקלות בגלישה באתר.

אנשי ה-VR דיברו על ערך הנוכחות הפיזית במשך שנים. אך רק כשנכפתה עלינו המציאות של הבידוד החברתי וכולנו עברנו ללמוד, להתרועע ולעבוד באופן כמעט מלא בתיווך מסכי 2D, הבנו באופן נרחב יותר את הערך של המגע הפיזי. כאשר עבודה מרחוק עשויה להישאר בצורה כלשהי, נצטרך למצוא דרכים טובות יותר להתחבר.
הגברת תחושת הנוכחות שלנו קשורה עמוק לחוש המישוש שלנו.
תחושת הנוכחות נוצרת על ידי שילוב של תחושות מישוש, ראייה ופרספציה (תחושת המיקום של גופנו במרחב).
ופה נכנסת חברת Overleap לתמונה. החברה מתמקדת בפיתוח טכנולוגיות של מציאות רבודה שפועלות ללא מגע, אך מעמיקות את התחושה הפיזית של המשתמשים.

חברת LEGO ו- Overleap בחזית המציאות הרבודה

מסתבר שגם בתחום זה חברת לגו היא מהחלוצות ומהמובילות. החברה יצרה שיתוף פעולה עם חברת Overleap ביצירת חווית משתמש שלא נראתה כמוה. באוקטובר 2020 השתמשה קבוצת לגו בטכנולוגית Ultraleaps בכדי ליצור את לראשונה חוויה דיגיטלית סוחפת במרכז הקניות ווסטפילד סטרטפורד בלונדון.
זהו חלון ראווה אינטראקטיבי המחליף פעילות מסך מגע עם צגים וממשקים שמופעלים על ידי אינטראקציות יד טבעיות.

אוהדי לגו, ומשפחות שהגיעו לבקר יכלו לבנות מאבני לגו וירטואליים מבנים באמצעות תנועות ידיים אינטואיטביות.
השימוש בטכנולוגיה אפשר ליצור מודלים על ידי “הרגשת” הצורות באוויר. הבניה הוירטואלית הוקרנה על מסך שבו הוצגו דגמי רכבות, מכוניות, ברווזים וכו’.
הפרויקט פותח על ידי מעבדות Ocean בשיתוף Initiative ו- Rapport. מנהלת הפרויקט הבכירה של Ocean Labs, מלאני בלאד, אמרה: "זה היה מבנה מיוחד המורכב מהרבה חלקים נעים, אבל המשחק הווירטואלי הראה עד כמה ילדים יצירתיים ומסתגלים.”

חוויה דיגיטלית סוחפת במרכז הקניות ווסטפילד סטרטפורד בלונדון. שיתוף הפעולה של חברת LEGO ו- Overleap. BY: ultraleap
חוויה דיגיטלית במרכז הקניות ווסטפילד סטרטפורד בלונדון. שיתוף הפעולה של חברת LEGO ו-Overleap BY:ultraleap
חוויה דיגיטלית במרכז הקניות ווסטפילד סטרטפורד בלונדון. שיתוף הפעולה של חברת LEGO ו-Overleap BY:ultraleap
חוויה דיגיטלית במרכז הקניות ווסטפילד סטרטפורד בלונדון. שיתוף הפעולה של חברת LEGO ו-Overleap BY:ultraleap
חוויה דיגיטלית במרכז הקניות ווסטפילד סטרטפורד בלונדון. שיתוף הפעולה של חברת LEGO ו-Overleap BY:ultraleap

סרטון באדיבות ערוץ היוטיוב של Ultraleap

הזמנה עצמית ללא מגע: העתיד של QSR

הצרכנים דורשים פתרונות היגייניים להזמנה עצמית במסעדות שירות מהיר. לשם כך פיתחה חברת Ultraleap קיוסקים להזמנה עצמית ללא מגע, המזהה את תנועות הידיים, ובחיישנים המזהים את תנועות האוויר, וכל זה עם השפעה מינימלית על זמן השימוש.
מגפת ה Covid – 19 שינה באופן משמעותי את תפיסת הצרכנים לגבי סיכוני ההיגיינה של שימוש בקיוסקים להזמנה עצמית, שינוי שסביר להניח ישאר אף לאחר תום המגפה.
החברה ערכה סקר ברב צרכנים בארצות הברית ובריטניה כיצד הם מעדיפים להזמין ולשלם, תוך השוואה בין שתי שיטות:
1. מסך מגע או הזמנה בדלפק
2. הזמנה דרך אפליקציה או דרך מסך ללא מגע
הבחירה הראשונה של הצרכנים היא קיוסק בהזמנה עצמית באמצעות בקרת מחוות ללא מגע.

בחברת Overleap אומרים אנו משפרים ללא הרף את המוצרים שלנו ובודקים דרכים להנגיש אותם. אנו רוצים להביא את הטכנולוגיה שלנו לידי כמה שיותר אנשים חכמים, סקרנים ויצירתיים, ולראות יותר פרויקטים חגיגיים כמו זה של חברת LEGO בווסטפילד, או המעלית נטולת המגע הכוללת ברייל באוויר בתחרות שלנו כנגד מסכי המגע.”

החברה מתמקדת בפיתוח טכנולוגיות של מציאות רבודה שפועלות ללא מגע, אך מעמיקות את התחושה הפיזית של המשתמשים.


דילוג לתוכן