לוגו עם כיתוב Google Plus Facebook Pinterest twitter instagram

עיצוב
ותקשורת חזותית

מסלול בסיס, מקיף ויסודי שאחריו תהפכי להיות מעצבת על. הקורס הינו חובה לכל ענפי התקשורת החזותית. הקורס שיכניס אותך לעולם העיצוב ויפתח לך את הראש לחשיבה רחבה ומעניינת. רק בסיעור מוחות את תביני מה זה עיצוב, מה זה טיפוגרפיה ופשוט תהיי מעצבת.

לפגישת יעוץ והרשמה
לעבודות נוספות

תוכנית הלימודים

את לא תגששי בין הכלים ולא תחפשי את הקו החסר, תדעי בדיוק מה לעשות כדי שהעיצוב יעבוד

90 מפגשים 360 שעות 4 ש"א כל מפגש שנה

תקשורת חזותית

הבנה שויזואליזציה ויכולת שליטה בצופה לא אמורים להיעשות רק דרך מילים וצלילים אלא דרך צבעים קוים ותמונות.

תקשורת חזותית היא הדרך העכשווית והאינטראקטיבית ליצור תובנות, להשפיע, לשנות עמדות. בקורס נלמדים כללים וניתנת שליטה מדויקת בכלי התקשורת החזותית כך שהלומד יוכל לא רק לעצב, אלא גם להשאיר אמירה ורושם מכוון ומדויק.

קומפוזיציה

היחסים בין האובייקטים השונים לבין עצמם לבין המסגרת או המרחב בו הם נמצאים.

קומפוזיציה דינאמית וסטאטית, קומפוזיציה קווית ומעגלית, קומפוזיציות ע"פ השראות אמנות, קומפוזיציות מודרניות, חזרה, קונטרסטים, ניגודיות ואופוזיציה.

חלל

האין יותר חזק מהיש, מציאת הנוסחה של חלל ריק, פעיל ומאוזן.

איזון בין נגטיב לפוזטיב, שווי משקל דינאמי וסטאטי, חלל חלק וחלל פעיל, חלל כיוצר אוירה במיתוג, חלל לטיפוגרפיה, חלל לתמונות, חלל במרחב הפתוח והסגור.

קוים וצורות

קו וצורה הם הבסיס הראשוני לכל התפתחות ויזואלית, שליטה בסגנונות הקו והצורה יוצרת ויז'ואל מדויק וקונספטואלי.

הקו – כיחידה הבסיסית והראשונית כראש החץ לכל ויזואליזציה ויצירה. סגנונות קו, שיח בין קוים, שיח בין קו וצורה. צורות גאומטריות, אורגניות, חופשיות, אמורפיות, צורות מלאות וחלולות, שיח בין צורות, צורות מתאימות, צורות מחמיאות, צורות משלימות.

טיפוגרפיה

הבנה עמוקה ויסודית בתפיסת האות כצורה מעבירת מסר, כללי טיפוגרפיה שיוצרים קריאות שיא.

אות כויז'ואל, סגנונות של אותיות, הכרות עם פונט עברית ולועזיות. מילה – רווח בין אותיות ומילים, מילות ראווה ומילות טקסט. משפט – כללי טיפוגרפיה שהופכים את המשפט שמזמינים את הקורא. עימוד מגזינים, עיתונים, פרוספקט, קטלוג, עימוד מודרני, עימוד מסורתי וספרי קודש. טיפוגרפיה אומנתית, כרזות טיפוגרפיות.

צבעים

צבע הוא האלמנט הראשון שהעין רואה. הוא האלמנט הזכיר ביותר והוא פוגע בעין לפני הויז'ואל.

צבע יוצר את התחושה, את האמירה, את הבידול, את הרצון, את המיתוג. בחירת צבעים היא ההבנה של עולם הצבע. הבנת קומפוזיציה בין צבעים ומה קורה כשצבע פוגש צובע. הפסיכולוגיה של הצבעים, האנטומיה של העין, משפחות צבעים, הרכבי צבעים, וקומפוזיציה של צבע.

מיתוג

יצירת שפה מיתוגית ייחודית קונספטואלית הכוללת: לוגו, טיפוגרפיה, סקאלת צבעים, יחסים פרופורציות וויזואליזציה.

יצירת סמל, לוגו וההבדל ביניהם, יצירת שפה הכוללת ערכת מיתוג מושלמת, הרחבת השפה למוצרי מיתוג, מוצרי שווק בכל המדיות, הגשת פרזנטציה המציגה את השפה ומשקפת את התהליך ואת נאמנותה לערכי המותג.

אריזות

עיצוב תלת מימדי, הבנה בעיצוב מוצר, עיצוב האריזה כמפגש המכריע בין הלקוח למוצר.

אריזות הן פרי עבודה משותפת של עיצוב תעשייתי, פריסה וחומרים עם המעצב גרפי. אריזה היא ביטוי תלת מימדי לשפה המיתוגית.

מודעות

עיצוב מודעה על פי קריטריונים של שפה ומיתוג בהתאמה לקהל יעד, סגנונות וטרנדים בעיצוב מודעות לכל המדיות

הבנת הקוד השונה בין עיצוב תדמיתי לעיצוב מכירתי, הבחנה עיצובית בין המדיות השונות, התמקדות בכל מרכיבי המודעה, פתיח, ויז'ואל בודי טקסט סוגר, הנעה לפעולה, פלאח. מודעות טיפוגרפיות, עיצוב שיוצר נראות ובולטות.

חשיבה יצירתית

כלים מעשיים חדשניים דידקטיים ליצירתיות וקריאייטיב, שיטות חדשניות שהופכות כל לומד ליצירתי וקריאייטיבי.

בעידן החדש קריאייטיב הוא הכלי היחיד ליצור בידול על פני המתחרים ונראות בתוך ים האינפורמציה. להיות יצירתי זה לא רק כשרון - זה מקצוע עם כללים. "שיטת הלטרלות" של ד"ר דה-בונו מיושמת בסיעור מוחות ומחוללת פלאים ותהליכים מוכחים אצל התלמידים.

פרויקט גמר

מסע מיתוג וחיפוש אחר שפה עיצובית מושלמת ומדויקת ששיאה בתערוכה שכולה חוויה יצירתית מרהיבה.

הכנת פרויקט גמר ותיק עבודות מעודכן, מדויק ומותאם לציפיות של שוק העבודה וכולל מגוון מוצרים רחב, המתובל בקריאייטיב יצירתי. לפרויקט שפה עיצובית מגובשת העומדת בקריטריונים מוקפדים. הפרויקט נעשה בלווי ובהנחיה אישית ומקצועית.

Adobe Illustrator

התוכנה המושלמת ליצירת אלמנטים וקטוריים.

מבוא לעולם התוכנות הגרפיות, ההבדל בין וקטור לפיקסל, יצירת מסמך חדש והכרות עם ממשק התוכנה, קבוצת כלי הצורה והקו, פקודות נפוצות, תצוגה, סרגלים וקווי עזר, שמירה ופורמטים, תפריט הבחירה, יישור אובייקטים וסידור על משטח העבודה, סרגל הכלים, מילוי וקו, מסלולים ועבודה עם כלי הציפורן, עבודה עם צבע, מעבר צבעים ותבניות, טרנספורמציה – פעולות שינוי, עבודה עם טקסט, חלון השכבות, אפקטים, מברשות, כלי העיוות והמעטפת, ייבוא תמונה, עבודה עם לינקים.

Adobe Photoshop

התוכנה המתקדמת לעיבוד תמונה.

לחשוב בפיקסל, הבנת המושג רזולוציה, מודלי צבעים, פתיחת מסמך, כלי תצוגה, פקודות נפוצות, צבע, מעבר צבעים ותבנית, מברשות, בחירה וכלי הבחירה, מסלולים וכלי הציפורן, שכבות ועבודה בשכבות, כלי העריכה והתיקון, מסיכות, כלי הצורה, שיטות שילוב, שכבות התאמה, עבודה עם טקסט, אפקטים, פילטרים, שכבה חכמה – Smart Object, אקשנים, מוקאפים, פורמטים וסגירת קבצים.

Adobe Indesign

התוכנה האידיאלית לעימוד, שתהפוך אותך למעצבת מקצועית ומבוקשת.

היכרות עם הממשק, פתיחת מסך, חלון הדפים, פקודות נפוצות, כלי הצורה והקו, כלי הציפורן, חלונות צבע ועבודה עם טונים, יישור אובייקטים, כלי הטקסט, חלונות הטקסט והכנת התוכנה לעבודה בעברית, ייבוא טקסט, שרשור טקסט, עבודה עם תוים מוחבאים, חלון דחית מלל, חלון אפשרויות תיבת טקסט ואובייקט, ייבוא תמונה וקבצים נוספים, חלון הלינקים, פעולות השינוי, חלון שכבות, תכולה ומיכל, סגנונות מלל, חלון חיפוש והחלפה, עבודה עם מאסטרים – דפי אב, מספור אוטומטי, עבודה עם טבלאות, סגנונות טבלה, טאבים, בולטים ומיספור, אפקטים, סגנונות אוביקט, מלל משתנה, סגנונות מקוננים, יצירת תוכן עניינים.

הבאה לדפוס

כל מה שאת חייבת לדעת לפני שהקבצים בדפוס.

ההבדל בין דפוס דיגיטלי לדפוס אופסט, הדפסה ב-2 צבעים, צבע ספוט, צבעי פנטון, קיפול-ביג, השבחות דפוס, שטאנץ גלופה, סוגי נייר, גדלי נייר, תכנון ספרים ומחברות, שידרה.

את מוזמנת להצטרף להצלחה

לפגישת ייעוץ מלאי את פרטיך ואנו נחזור אליך:)