לוגו עם כיתוב Google Plus Facebook Pinterest twitter instagram

פרסום מיתוג
קופירייטינג ויח"צ

המסלול כולל ארבעה ענפים שכל אחד מהם עומד בפני עצמו ובכל זאת הם מנהלים ביניהם רב שיח תמידי והדוק. הקורס ייתן לך כלים להציע לכל עסק תהליך מיתוג שיעניק לו ייחודיות ובידול, בהמשך תטמיעי את הערך בתודעת ההמונים בתהליכי פרסום במדיות השונות. כהשלמה לתהליך תשתמשי גם בקופי וביח"צ. את מוזמנת להתמקצע לעומק בשילוב נדיר של תאוריה עם פרקטיקה שמותאמת לשטח המעשי.

לפגישת יעוץ והרשמה
לעבודות נוספות

תוכנית הלימודים

בקורס תפגשי את כל השמות הגדולים בעולם הפרסום, תקבלי בטחון להשתלב במשרד הפרסום הגדולים ולנהל עסקים באופן עצמאי

36 מפגשים 150 שעות 4 ש"א כל מפגש שנה

תהליך מיתוג

יצירת מעגל השתייכות ותג זיהוי

בנית מיתוג למוצר על מנת שישרוד בתוך שוק של מתחרים ישירים ועקיפים. המיתוג מאפשר למוצר להימכר בפערי מחיר גדולים מאד מעלות המוצר. תהליך המיתוג מחייב שפה חזותית הדוקה שנלמדת בקורס ארטדיירקשן.

בריף

ריכוז ומיפוי תהליך המיתוג והפרסום למסמך שייצמד וינחה את תהליך העבודה

כתיבת בריף אסטרטגי, בריף שווקי (בריף עיצוב נלמד בקורס ארטדיירקשן), הגדרות למטרות הפרסום, בנית מודלים למציאת ה-USP, שיטות חדישות ומגוונות לפילוח ופיענוח של קהל המטרה – הכנת לוח פרסונות, טכניקות ליצירת מסמך שמרכז ומנפה את תהליך המיתוג והפרסום, נצמד ומנחה לכל תהליך העבודה ויוצר טריטוריה מבודלת ומדויקת.

מחקר

מגוון שיטות למחקרים כמותיים ואיכותיים

דרכים למציאת תובנות שיהיו מבוססות על הבנת הלקוח והתנהגויותיו, הבנת הסביבה שבה עובד המוצר, הסביבה התחרותית וכן מחקרים שצופים מהלכים עתידיים והסתברות של השלכותיהם על שוק ומוצר ומתחריו.

פלנינג ואסטרטגיה

המוח השמאלי של עולם הפרסום

השלב הלוגי, המפענח שמביא לקבלת החלטה משמעותית וארוכת טווח שתלווה את המותג בכל שנות קיומו, אסטרטגיה טובה היא כזו שתוכל לסבול שנויים במוצר ובתרבות שמסביבו.

קריאייטיב ופיענוח קונספט

המוח הימני של עולם הפרסום

טכניקות קריאייטיביות לפיענוח הקונספט, כללים לפיתוח מפת חשיבה, שיטת הלאטרלות -השיטה החדשה והיעילה ביותר לפיתוח קריאייטיבי מדויק שעומד במבחן התוצאה במגבלות הפרסום.

הפרסום במדיות השונות

היכרות עם מגוון המדיות בעולם הפרינט והמדיות הדיגיטליות המתחדשות

בעידן בו מצטרפות לאפשרויות הפרסום מדיות חדשות יש צורך ללמוד אותם, להבין את הטראפיק, לדעת להתנהל ולנהל אותן על מנת ליצור תמהיל פרסום נכון ויעל ללקוח.

פרויקטים מול לקוחות אמת

רק בסיעור מוחות סטאז' אמיתי במהלך הלימודים מול לקוחות אמת

במהלך הלימודים תתנסי סטאז' מול לקוחות גדולים ומשמעותיים שיתנו לך יתרון בידע בהתנהלות מול לקוחות, בתיק עבודות שיכיל סטאז' – מקצועי ואמיתי. בין הלקוחות שעברו תהליכי פרסום עם סטודנטיות במהלך הלימודים בסיעור מוחות: הרכבת הקלה, עיריית בני ברק, בוני עולם, בגיר, טעמן, לוליטה, עיתונלי, נתיב ועוד.

קופירייטינג - מקצוע מרתק חכם וקריאייטיבי

מה זה קופירייטינג? ומהי כתיבה שווקית?

כתיבה שיווקית אינה דומה לכתיבת עלון או ספר. בכתיבה זו יש חשיבות רבה לתכליתיות ולבהירות השיווקית, שממירה מילים ותוכן למכירות. קופירייטר טוב גורם לקורא להפוך לקונה, ומנצל את הכישרון שלו כדי לשלוט באנשים דרך המילים. את מוזמנת להתמחות בכתיבת טקסטים שיגרמו שביעות רצון בקרב הלקוחות, ומעבר לכך - פשוט ימכרו מוצרים.

נושאי הלימוד

היכרות עם מגוון כלים וטכניקות לכתיבה שווקית ויח"צ

יסודות הקופי, הכרת קהל היעד, לימוד המוצר וחידוד ה-U.S.P במקראת הכתיבה, שפה על-פי קוד חברתי, כתיבת טקסט למודעות, קופירייטינג פותח, טקסט סוגר, סלוגנים וסיסמאות שיווקית, כתיבת תשדירים, דיוורים ישירים, כתיבה כליווי שיווקי, כתיבת בורשור ועלונים, כתיבת תדמית, כתיבת תוכן לאינטרנט, כתיבת דפי נחיתה, כתיבת שמות לעסקים ולמוצרים.

את מוזמנת להצטרף להצלחה

לפגישת ייעוץ מלאי את פרטיך ואנו נחזור אליך:)