hybrid

עיצוב אינטרקטיבי במה ותאורה

המרצים בקורס

מושיק יוסיפוב

בעלים ומייסד של סטודיו CRE-ART DESIGN,

גיא בן דור

בעלים של סטודיו 'לליקה', מספר אחד בתוכנת 3D-MAX בארץ.

דניאל כהן

מפיקת אירועים ובעלת האיגוד חרדי לתרבות.

24 מפגשים | ימי ראשון | 19:00-22:00 | 3400 ש"ח
תאריך פתיחה:

פירוט הנושאים

  1. עיצוב - חשיבה יצירתית בעיצוב חללי מופע שונים

    קונספט עיצובי

    1. יצירת קונספט בתהליך עיצוב התפאורה בחלל. 2. עיצוב חלל ממבט היסטורי ועכשווי. 3. סוגי חללים שונים, עבודה בהם על פי צרכי העיצוב השונים. 4. "החלל שלי" ביטוי אישי ופיתוחו באופן פרטני לכל משתתפת.
  2. עבודה והכרות של קומפוזיציה בחשיבה העיצובית היצירתית

    יצירת קומפוזיציה בעידן המודרני האינטראקטיבי

    1. חוקי הקומפוזיציה 2. משקלים בקומפוזיציה: קווים, צורות, צבעים חומרים. 3. קומפוזיציה משתנה בחללי מופע, אירועים, ותערוכות. 4. יצירת קומפוזיציה בעידן המודרני האינטראקטיבי, בחללי במה, תערוכות, ואירועים.
  3. לימודי פרספקטיבה בחללי העבודה השונים, בחשיבה העיצובית היצירתית

    סוגי פרספקטיבות שונים

    1. פרספקטיבה חד מגוזית דו מגוזית. 2. פרספקטיבה משתנה בחללי התצוגה השונים. 3. ביטוי קומפוזיציה רגשית על פי טקסט נבחר. 4. חשיבה יצירתית בקישורי קומפוזיציות שונות, מוזיקה, ציור, עבודה, בחלל, חלל אישי ועוד.
  4. בין עיצוב ליצור

    הכרות השלבים המעשיים והטכניים ביצור תפאורות על פי סוגיהן

    1. עבודת מעצב ויצרן. 2. יסודות השרטוט הטכני. 3. "ניתן לעשות הכל תמיד" חשיבה יצירתית מול תקציב מוגבל. שימוש בשיטות עבודה וחומרים על פי - פרויקט אישי מוגדר. 4. יצירת מפרטים טכניים (כתב כמויות, מידות, מכרזים, שרטוטים) ותצוגתם. 5. תרגיל מעשי בלווי סטודיו ”CreArt-Design.com" על פרויקטים בשלבי היצירה השונים.
  5. הכרות עם נושא התאורה בחללי העיצוב השונים

    תפקיד התאורה ופונקציונאליות במקורות אור שונים

    1. תרגילים אישיים עם מקורות אור שונים זמינים, בסביבתי האישית. 2. הכרת תפקיד האור והתאורה בחללי העבודה השונים (תאטרון, תערוכות, אירועים, חללים אינטראקטיביים). 3. עבודת במאי - מעצב תאורה בחללים המסחריים - פונקציונאליות בשילוב מניפולציה חושית על המשתתף.
  6. 3D-Max קורס עיצוב תערוכות

    תוכנת מידול ליצירת הדמיות ריאלסטיות

    1. הכרת התוכנה ומידול בסיסי על פי אובייקטים מובנים בתוכנה. 2. מידול לפי אובייקטים מורכבים בתוכנה ומניפלצייה של אובייקטים. 3. הכרת שיטת עבודה למידול לפי שרטוט / דו מימד. 4. ייבוא קבצי אוטוקאד לתוכנה ומידול לפי תוכנית אוטוקאד. 5. ייבוא מודלים וטיפול מודלים. 6. חומרים. 7 תאורה. 8. V-RAY. 9. הגדרות רינדור והפקת הדמייה.
  7. כלים מעשיים מהשטח

    היכרות עם העולם הדיגטלי והאינטרקטיבי של האירועים ובמות אינטרקטיביות

    כלים מעשיים, תובנות, והבנה מעשית איך הדברים עובדים בשטח ואיך מגיעים לתוצר המושלם תוך שילוב כל הגורמים בהפקה.